Kunsten, at spørger om hjælp.

Hold op hvor jeg da stadig syntes det er svært at spørger om hjælp. Jeg har været væk længe her på bloggen, igen. Ved faktisk ikke hvorfor. Har tit tænkt på jeg skulle have skrevet. Har stadig meget fra mit liv jeg gerne vil dele med dig.

Jeg fare stadig  rundt i ønsket om at blive slank.. og ja det har gjort alt for længe nu. Syntes jeg er motiveret og falder så lidt tilbage igen. Syntes jeg er blevet meget bedre til at lytte til min krop. For ved at jeg er rask og fyldt af energi hvis jeg husker det rigtig mad og mine olie.

Men hvorfor falder jeg så i?

ja godt spørgsmål.

Det er også det svar jeg leder efter.

Tror jeg er ved at finde svaret. Det har ikke noget gøre med jeg ikke ved hvad der er sund og usund.

Men at mad er kærlighed og tryghed for mig. Jeg ved jeg kan regne med det og jeg altid kan få det.

Jeg lever i et godt og kærligt ægteskab men syntes til tider det er svært at modtage kærligheden.

Jeg ved jeg skal arbejdet med det for at blive slank og det gør til tider ondt for jeg kommer i kontakt med nogle følelser fra min barndom og ungdom. Jeg  er opvokset i et trygt og omsorgsfuld hjem men vi snakket aldrig om følser og derfor blev de gemt inden i mig.  Jeg ved idag at mine forældre elsker mig. Men det gør ikke om på det faktum at jeg følte mig ensom, buttet og uelsket som barn. Den følelse hænger stadig i mig nogle dage selv om jeg er nået rigtig langt. Bare ved at få sat ord på og finde ud af man ikke er alene.

Jeg husker Debbie Fords ord fra jeg var til shadow proces sidste år i maj. Det er kun dig der kan tage ansvar for dit liv 100% og lige nu tager jeg ikke 100% ansvar men det vil jeg gøre fra idag. ( skriv gerne til mig hvis jeg begynder at falde i offerrollen igen)

Jeg har fået Charlotte til at holde mig i hånden for nu vil jeg være slank. selv om jeg næste ikke tro på det mere men jeg holder ikke ud at se sådan ud og det er nok det største motivation og så at jeg gerne vil kunne løbe 10 km.

Dejligt at være tilbage her på bloggen og håber du vil dele hvis du også har følser i klemme i fedtet .

Categories: Uncategorized | Skriv en kommentar

Indlæg navigation

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

