Så er jeg tilbage…

Ja ja, der har været meget stille her på bloggen og sommerferien blev lige lidt længere end planlagt.

Det er nu ikke fordi mit liv har været stille her i sommer, tvært om så er der sket en masse.

Jeg har været på shadow process med Debbie Ford og det er nok det bedste jeg nogen sinde har gjort for mig selv. Det er som om der var et liv før shadow process og så et liv efter. Kan varmt anbefale det.

Så har jeg sagt mit faste job igennem 8 år op og sprunget ud i livet som fuldtids coach og det er jeg så glad for.

Elsker friheden over at være mig selv og kan gøre hvad jeg syntes er rigtig og så er det selvfølgeligt også dejligt at så mange syntes godt om mine produkter. hvis du er nýsgerrig kan du ser mere her

Det er som om jeg lever det liv jeg hele mit liv gerne ville leve og det føles så fedt og hvis du ikke syntes du lever det liv du gerne vil så er det bare om at komme igang. Livet er alt for kort til ikke at leve det fuld ud og gå efter det der gør en lykkelig.

Jeg kom her til morgen til at tænke et par år tilbage fordi jeg så en af  morgen aviserne som havde Charlotte Bricow på forsiden. Ramt af kræft og er igennem en kemo kur lige nu. Hun så smuk ud. Håber af hele mit hjerte hun komme godt igennem det. Det jeg kom til at tænke på var min egen mor. Hun blev for to år siden også ramt af kræft. 56 år gammel. Hun klaret det heldigvis selv om det var meget alvorligt.

 Det er to år siden at jeg besluttet at mit liv skulle leves og ikke bare holdes ud.

Jeg kunne se at livet måske ikke er langt og det er mit ansvar at leve det fuldt ud.

Håber ikke du skal have en så stor øjenåbner som mig før du begynder at leve livet fuldt ud

 eller hvad?

Categories: Uncategorized | Skriv en kommentar

Indlæg navigation

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

