Hypnose.

Har i aftes prøvet hypnose for første gang. Det var for at prøve om jeg kunne blive lidt mere klog på hvorfor de sødesager nogen gange tager lidt for meget over i mit liv.

Jeg syntes det var en dejlig oplevelse og det føles rart at komme ned i den tilstand.

Jeg ved ikke om jeg kan mærke den store forskel idag men måske der også skal gå lidt flere dage.

Men jeg tro jeg godt vil prøve igen om noget tid.

Har du prøvet hypnose og hvordan syntes du det virker?

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Indlæg navigation

One thought on “Hypnose.

  1. Jeg har tildelt dig en blog award! Se mere her http://spipas.wordpress.com/2011/08/30/blog-award/ om hvad det går ud på. Håber du vil være med i legen🙂

    kh
    Anja

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

