Indsigt og udvikling

Jeg har som sagt været faldet lidt af hesten og har ikke rigtigt kunne finde ud af hvorfor de søde sager blev ved med at være så vigtige for mig.

Men har lige fået Charlottes nye e-bog ( og du kan roligt glæde dig) og hun skriver “kærlighed” forklædt som mad og sødesager.

Pludsligt gik det op for mig at jeg har givet mig selv kærlighed igennem sødesager og nu er jeg bange for at midste den kærlighed til mig selv, selv om den gør mig tyk og trist. Det er lidt vildt og jeg ved heller ikke hvor det føre mig hen men jeg har fået en stor indsigt som jeg skal arbejdet meget vider med.

Har også bestilt tid til en omgang hypnose hos Jannie næste onsdag skal nok skrive om oplevelsen. Så det håber jeg får mig til at arbejde mere med min underbevidsthed..

Er også begyndt en lille udrensning efter en par uger med for meget sukker og det er masser af vand, the, sunde olier og grønt..

Du må gerne dele hvis du også har brugt sødesager som kærlighed til dig selv.

Categories: Uncategorized | 2 kommentarer

Indlæg navigation

2 thoughts on “Indsigt og udvikling

  1. Kære Mette
    Det kender jeg godt- jeg bruger mest de søde sager når der er følelser jeg ikke vil mærke så spiser jeg en kage..
    Det er dejligt med indsigter for så kan vi ændre dem.
    Herligt med Charlottes ebog…
    Kh
    M

    • JA det er en mærklig form for kærlighed.. men glæder mig til at kikke mere på den.. tro du kan få den ved at skrive dig op til hendes nyhedsbrev : ) Hun er også fantastisk.

      Knus

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

