Forandring.

Nogen gange kan det være svært at se en forandring og at man har fået nye vaner.

Her da jeg skulle pakke flaske så jeg pludslig en forandring. For et halvt år siden var der kun cola og cola ligth flasker og det nu stort set er danskvand flasker jeg skal op og sælge. Jeg drikker slet ikke ligth mere og stoppe fra den ene dag til den anden ( var også oppe på to liter nogen dage) og vi drikker nogen gange cola i weekenderne men der har jeg også beslutte mig for er bedre end alt det gift der er i ligth.

´

Hvordan ser du forandringer?

Categories: Uncategorized | Skriv en kommentar

Indlæg navigation

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

