Når gaven er svær at finde.

For 14 dage siden gik vores opvaskermaskíne i stykker og vi har ikke lige råd til en ny før skattefar får betalt min skat tilbage ( og det går ikke stærkt når det er den vej)

Jeg hader at vaske op og har meget svært ved at se værdien i det. Der står altid noget der skal vaskes op og selv om min eks svigerfar sage at man snakker så godt over en opvask kunne jeg finde mange ting man snakker bedre over : )

Men så her til aften så jeg gaven ; )

 Rigtig far datter hygge : )

Categories: Uncategorized | Skriv en kommentar

Indlæg navigation

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

