Op på hesten igen!

Det er som om jeg de sidste 1½ uge har været gået lidt tilbage i et gammelt møster. Ikke at jeg spiser det jeg ikke kan tåle men mere at det er blevet til for meget sukker. Kunne ikke helt finde ud af det og snakket så lige lidt med den søde Charlotte om det. Hun spurte om jeg fik vand, olie og mellemmåltider nok og her er svaret nok, Nej. Jeg har spist og drukket for lidt og er derfor faldet lidt tilbage i sukkert igen men nu har jeg fokus på det. Igår da jeg var i helsekost butikken fik købt noget lækkert som kunne hjælpe mig på vej tilbage til min gode vaner og som min krop stor trives med. Det blev til the og olie.

Hvad gør du for at komme op på hesten igen?

Categories: Uncategorized | Skriv en kommentar

Indlæg navigation

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

