Mit forår!

Jeg elsker min have det har jeg jeg vist før skrevet men det er som om dette forår er mit forår.. Det var et billed jeg fik omkring mit liv igår da jeg blev bedt om at tage noget med til et netværksmøde der beskrev mig. Jeg tog en buket syrener med. Det er som om at efter en vinter med meget selvudvikling af mig selv er jeg ved at komme ud af den skal jeg har været i hele min ungdom og ind til nu. Som om alt er meget smukker. som om alle farver er klare. En ro og balance om jeg aldrig har følt før. Jeg ved det er mit forår og det er bare så fedt.

Er det også dit forår??

Dejlig weekend til dig derude : )

Categories: Uncategorized | Skriv en kommentar

Indlæg navigation

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

