Forår.

Nmmm kan mærke det. kan mærke det i hver en celle i min krop. kan mærke det når jeg åbner mine øjne om morgenen. kan se det når jeg kikker ud af vinduet. Mærke det mod min hud når jeg åbner døren… foråret er på vej.

Jeg har savnet det. Det kan jeg mærke nu. Det har været en lang vinter. En meget anderledes vinter. Vinteren hvor alt i mit liv blev vendt og drejet. Den vinter jeg aldrig troet ville ende.

Men nu er foråret kommet. Jeg elsker det. Kan mærke det i hele min krop. Energien vokser. Men bedst af alt går jeg foråret i møde med en energi til at nå de mål jeg vil. Kan mærke at mit sande jeg er ved at komme ud af den ellers altid så pæn pige der gerne ville have alle andre har det godt. Det er slut nu. Nu er der kun en vej frem. Eller mange veje frem. Jeg er ikke bange mere. Ikke bange for livet. Ikke bange for at skuffe nogen. Ikke bange for at blive trist og tyk igen.

Velkommen forår. velkommen liv. Velkommen energi.

Categories: Uncategorized | Skriv en kommentar

Indlæg navigation

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

