Prøver at mærke livet….

Det er ved at være længe siden jeg lige har fået skrevet men der er også sket en masse.

Jeg har nu været til 4 gange mindfulness og det er en hård omgang. Har fundet ud af at jeg lever for meget i hoved og over hoved ikke i kroppen. At man ikke kan tænke sig til alt og at kroppen kan svare os på meget mere end vi aner.

Jeg har haft et par uger hvor jeg virklig har været helt inde der hvor det gør ondt at kikke ind. Der hvor jeg ellers ikke har lhaft yst til at kikke. Heldigvis er jeg ved at være oven på igen og har bare nu lyst til at give den fuld gas.. leve livet som JEG vil have det.

Har også prøvet tankefelt terapi ved den skønne Charlotte og det var en stor oplevelse men også hård. Hun har fået mig til at tro at jeg kan komme ud af min vane med at spise når hullet i maven skal fyldes ud og det gør også at jeg tro at jeg kan få en normal vægt og forhold til mad. Og bedst af alt troen på mig selv : )

Ha`en rigtig dejlig dag… og husk nu at snak og lyt til dem du elsker..

Categories: Uncategorized | 2 kommentarer

Indlæg navigation

2 thoughts on “Prøver at mærke livet….

  1. Tak fordi du deler dine tanker :))

  2. Kæreste Mette
    Hvor er det skønt, at du er så ærlig om dine tanker og følelser. Jeg er overbevist om, at du kommer ud af dine gamle vaner. Du er SÅ godt i gang med at give slip på gamle og begrænsende tanke- og adfærdsmønstre og åbner samtidig op for meget mere glæde og lethed i dit liv. Og det fortjener du:-))
    Kærligst Charlotte

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

