Som om jeg er ved at blive voksen!

Ja det er gået op for mig de sidste måneder at jeg er ved at blive voksen. En følelse som er kommet til mig. Ikke på nogen måde bevist men bare stille og roligt kommet.

Jeg har jo være flyttet hjemme fra de sidste 13 år og på “papiret” har jeg jo været voksen så længe, men det er først nu jeg er kommet ud at min offerrolle og har taget ansvar.

Det er lidt mærkeligt at tænke på, for hvorfor er det først nu jeg får den følelse?

Mon det er fordi jeg nu tør åbne mine øjne helt og kikke helt ind i kernen af mig selv?

 Tro meget af det er kommer ved at jeg er begynde at elske mig selv og være tilfreds med den jeg er.

Har fået selvvær og respekt for mig selv.

Det føles fedt. 

Hele livet venter på mig.

Er du voksen?

Ps skal starte en mindfulness forløb op i morgen og glæder mig.

Categories: Uncategorized | 2 kommentarer

Indlæg navigation

2 thoughts on “Som om jeg er ved at blive voksen!

  1. sundforsjov

    Kære Mette
    Åhh ja er jeg blevet voksen? På nogle områder så ufattelig meget og på andre så uendelig lidt. Jeg håber aldrig, at jeg bliver rigtig voksen. Min barnlige side elsker at lege, grine, fjolle og bare skabe mig tosset med jeg danser løs. Det er skønt.
    Og så er der de andre sider, som har været igennem mange udfordringer, er blevet vendt og drejet osv. Jo de har da uden tvilv gjort mig mere voksen og heldigvis, for som du skriver er det jo også en del af det at lære sig selv bedre at kende:-))
    Rigtig god weekend.
    KH Charlotte

  2. Kære Mette

    Jeg har modtaget en blogaward fra Hoxie.dk/blog som jeg gerne vil sende videre til dig. Jeg håber du lyst til at lege med :))

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

