Hvorfor snakker vi ikke?

Hele kroppen fyldes med træthed. knuden i maven vokser. Skulderne flytter sig op mod ørene. Øjnene blive fjerne og lysten til at putte noget i munden vokser. Står længe og kikker i mad skabet. Øjnene fyldes med vand.

Har mest lyst til at spise. Putte noget der ned hvor det gør ondt. Men jeg gør det ikke.

Der gør ondt og har ikke lyst til at snakke men bare til at spise for det har jo været min ven hele livet. Ved godt at det ikke hjælper. Begynder at græde. Skal jeg ringer og snakke med nogen. Det er svært. Hvorfor alle de tanker nu. Kan ikke finde rundt i dem.

Ringer. Får snakket og grædt. kan stadig ikke finde rundt i de tanker og hvor de kommer fra. Det gør ondt.

Øver mig meget i at være åben og snakke om det. Alle jeg taler med det om siger at de også er dårlig til at snakke om deres følelse. Hvorfor snakke vi ikke? Hvorfor spiller vi skuespil over for dem vi ved elsker os lige meget hvad?

Det hjælper at snakke selv om det er mega svært også de dage hvor man ikke vil se nogen.

Hvis du har bestyttet dig med mad istedet for at snakke om dine følelser så er du velkommen til at dele her.

Categories: Uncategorized | Skriv en kommentar

Indlæg navigation

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

