Tøjbutikker!

Hvis du er sådan en slags kvinde der elsker at gå i tøjbutikker og shoppe så lad vær med at bruge mere tid på dette indlæg!

Det er altid dejligt med nyt tøj eller hvad?

Jeg har enligt aldrig været særlig glad for at shoppe.  Jeg glæder mig hvis jeg skal men glæden bliver hurtigt byttet ud med tristhed og en virklig øv følelse.

Fordi jeg tit ikke kan passe det jeg rigtig gerne vil have. Det der gør jeg ser ung og smart ud. Tit gider jeg slet ikke prøve for jeg ved det ikke vil sidde pænt på mig.

Årsagen er at jeg vejer 25 kg for meget og må nøjes med det jeg kan passe. Nu har jeg beslutte mig for at jeg skal kunne passe alt det smarte tøj igen.

Derfor er jeg startet ved Charlotte Rasmussen.dk en fantastisk kvinde. Som siger at til næste sommer er jeg klar til den hel store shoppe tur og spørg om jeg glæder mig!

Jeg var på en lille shoppe tur igår ikke fordi jeg skulle købe noget men bare kikke på alt det jeg snart kan hoppe i… JUBII

Og min  følelse for tøjbutikker blev en helt anden og det gav mig masser af energi.

Har du også Øv følelser for at shoppe tøj?

Categories: Uncategorized | Skriv en kommentar

Indlæg navigation

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

