Mor-fri-weekend!

Mine børn har haft mor fri weekend. En weekend hvor farmand var i høj kurs og hvor der råhygges. Og de har hygget og slappet af og set en masse dejlige tegnfilm.

Jeg er sådan en kvinde der bare tit har brug for at være mig selv og ikke hedde mor til fornavn. Jeg havde i en del år lidt dårlig samvigtighed når jeg gav mig tid til mig selv. Men nu har jeg vent den om og hvis jeg får noget selvtid, er jeg en meget mere mor når jeg skal være det.

Jeg har her i weekenden været sammen med 4 veninder som jeg er på tur med en weekend hvert år. Denne weekend var stiller og roligt i et sommerhus ved hasmark strand. Men snak, grin, shopping, rødvin og historier fra ” gamledag”

En weekend vi nyder ikke mindst os der er mødre og kan sove hele natten og til vi ikke gider mere. Hvor man kan snakke uden at blive forstyret af børn der bare ikke kan vente med deres spørgsmål.

Jeg nyder denne tid hvor jeg “ikke” er mor og giver mig så meget energi til at være mor.

Har du også brug for at have tid til dig selv?

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Indlæg navigation

One thought on “Mor-fri-weekend!

  1. Mon ikke! Det er skønt at være mor, men jeg har også brug for at føle mig som kvinde, som veninde, som dansedaisy osv. Hvor er det dejligt, at du giver dig selv lov Mette. Uden vores egen tilladelse til at “tanke op”, har vi ikke noget brændsel at give videre til vores familie:-))

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

