Så skete det!

Idag har jeg gjort noget som jeg ikke troet kunne ske.. har smidt en masse mad ud som jeg ikke vil have med vider i mit liv. Hvide ris, sukker, slik ( gammelt slik fra sidste jul hvorfor f.. har man det liggende?) kiks osv.

Hold op hvor giver det meget energi. Nu er det der ikke længer men tilgengæld har jeg plads til en masse gode ting som jeg skal fylde mig med frem over.

Er også begyndt den helt store oprydning i hele huset og det giver en dejligt ro men også en masse plads ikke kun fysisk men også i mit hoved.

Mærkligt hvad der kan ske på en uge når bare man tør åbne øjnene og se hvilket fantastisk liv der venter lige derude.

Gør også ondt. Havde mega hovedpine igår og kunne sidde op og sove. Som om min krop lige skulle slå fast at der kun er en vej nu.

Finde den rigtig nøgle til et sundt liv.

Har du også noget det skal ryddes op i inden du kan levet et fantastisk liv?

Categories: Uncategorized | Skriv en kommentar

Indlæg navigation

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

