Har set den røde tråd!

Det der har optaget mig meget i denne uge er hvordan jeg får mere energi og balance.

Hvorfor jeg hele tiden er træt og har svært ved at overkomme ret meget. Jeg har i mange år give mine 20 kg for meget på sidebenen skylden men har nu fået kontakt til nogle meget kompetente kvinder ( Skal nok skrive noget mere om dem en anden dag).

De har fået mine øjene op for at der måske er noget mad min krop bare ikke kan fungere sammen med! Syntes nemlig ellers jeg lever rimligt sundt dog lidt for glad for søde sager.

Har haft nogle symptomer alt for længe som gjore at jeg ikke fungere helt optimalt. Dårlig mave, astma, tørhud, træthed,appelsinhud, hovedpine og ømmemuskler. Ja har det  nærmer lige nu som om jeg køre på nødbatteriet

Fuck:…. hvor føler jeg mig dum ellers snare hvorfor har jeg ikke set den røde tråd før nu. Alle de klokker der har ringet alt alt for længe.

Hvad er det der gør at jeg har gået så længe? Er det frygten for at se sandheden ?

Frygten over at være anderledes? Frygten for at miste noget der gør mig tryg. Her tænker jeg mad og mit varme fedtlag.

Er selvfølgelig glad for at jeg nu har ture at se det i øjene og handle på det men er stadig undret over hvorfor at jeg skulle gå et halvt liv og ikke rigtig  have en krop der trivels optimalt.

Dette er et projekt jeg glæder mig til at starte og se hvor jeg ender.. kommer helt sikkert til at skrive mere om det her.

Har du også symptomer på at din krop ikke er i top? eller har du valgt at se dem i øjene og handle?

Glæder mig til at dele for er meget optaget af emnet. Sund krop. ( Skulle komme fra mig som bare havde ondt af mig selv og dem der var super sunde var nogle fanatiske gimper)

Categories: Uncategorized | 2 kommentarer

Indlæg navigation

2 thoughts on “Har set den røde tråd!

  1. sundforsjov

    Kære Mette
    Sikke et skønt indlæg:-)
    Der er altid et element af tryghed i at holde fast i en gammel levestil og vane. Selvom vi måske ikke lige tror det, og overhoved ikke kan se logikken i det, så får vi også noget positivt ud af vores negative adfærd, ellers blev vi ikke ved med at gøre det. Så lad mig lige slå fast, at du ikke skal føle dig dum! Du har gjort det bedste, du formåede med de midler og den viden, som du havde. Det er med til at udvikle dig, og det vigtigste er, at du er klar til at rykke dig, og opdage en ny verden:-)
    KH Charlotte

  2. ja godt jeg har fundet dig ; )

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

