Har du en trold?

Det trækker sig sammen i halsen, kan mærke en knude i maven og hele kroppen er tung. Ved enligt godt hvorfor jeg har det sådan. Ved det er en lille trold som jeg har på min skulder som fortæller mig at jeg ikke kan det jeg gerne vil. Prøver at give den så lidt plads som muligt men nogen gange får den stadig for meget plads, som idag!

Jeg ved godt hvorfor den er kommet lige nu.  Det er fordi jeg er på vej ud at en spændende vej hvor jeg gør det JEG gerne vil. Er blevet så nysgerig at jeg ikke kan lade være med at gå efter min drøm. Er sikker på der venter noget spændende på mig derude.

Så kommer den lille trold på min skulder og prøver igen at få mig til at tro jeg ikke kan og ikke er god nok men denne gang får den ikke så megét plads for nu ved jeg det er løgn.

Har du også en trold?

Categories: Uncategorized | 2 kommentarer

Indlæg navigation

2 thoughts on “Har du en trold?

  1. Nope jeg har en præstationsnisse der ind imellem forsøger at finde husly hos mig.

  2. sundforsjov

    Om jeg har!!! Er der noget, jeg har, så er det, da det. Måske ligner min nærmere en lille sort djævel med spids på halen og to små horn. Og han hopper også på min ene skulder i disse tider, fordi jeg drømmer store drømme.. Drømme som jeg alt for længe har overhørt, og ikke turde gøre noget ved. Drømme som små engle har visket mig i øret fra den anden skulder, og de råber højere og højere!!!
    Skøn blog Fru Bred – jeg glæder mig til at følge med:-)
    KH Charlotte

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

