På glædeligt gensyn!

Vi var venner for 10 år siden. Vi havde det dejligt sammen. Vi løb lange turer og shoppet tøj. Jeg elsket dig og du gav mig så meget tro på mig selv.

Men så kom djævlen og vores venskab gik i stykker. Jeg kæmper tit for at få dig tilbage for jeg savnet dig meget men den søde tand og tankerne om at det var synd for mig vinder over vores venskab. Jeg ser dig når jeg lukker mine øjne og ville bare mødes med dig igen.

Jeg har brugt lang tid på at finde ud af hvordan jeg får dig tilbage men nu ved jeg at vi snart skal ses igen.Måske til næste sommer. Vores møde skal være helt naturligt og uden alle de regler så er jeg sikker på det bliver et venskab for livet.

På glædeligt gensyn

Categories: Uncategorized | Skriv en kommentar

Indlæg navigation

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

