Elsker at give blomster!

I min have har jeg masser af blomster, bare fordi jeg elsker blomster. Elsker farverne, duftene og formerne. Elsker at kikke på dem, om det regner eller solen skinner.

Jeg elsker at plukke dem ind til min stue og give en buket med hjem til dem der kommer på besøg.

Elsker at binde en flot buket til dem jeg holder af.

Dette har jeg netop gjort. Bundet en buket til en person som betyder meget for mig. En person som de sidste 4 mdr. har bakket mig op, skubbet mig ud over kanten, grint og grædt med mig. Hun har  givet mig alt det jeg behøver så jeg nu har fået mit firma og koncept helt ind under huden.

 Hun hedder Lykke Rix, min fantastiske mentor. Og ikke nok med at jeg har været så heldig at være i lære hos Lykke så har jeg også mødt 5  vidunderlige iværksætter kvinder som også er i min mentor gruppe. Lykke og gruppen har gjort at jeg idag tror 100 på mit firma og mig selv. Det føelse så fedt. TAK!

Jeg elsker blomster og elsker give dem til andre.

Husker du at give blomster til dem du holder af?

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Indlæg navigation

One thought on “Elsker at give blomster!

  1. uhh der ramte du et ømt punkt. Jeg er ikke for god til det – ville gerne være meget bedre.
    Måske det også skal være et tema for næste år – at give blomster!

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

