Velkommen igen!

Havde en god energi, sommerfugle i maven da jeg for godt en mdr. siden lavet min første blog og blog indlæg.

Den skulle handle om mit firma og give værdi for mine kunder men kunne mærke at jeg gerne ville skrive nået mere privat eller hverdags agtigt men det ville mine kunder jo ikke få meget ud af. Så efter en mdr. med en del indsigter i mit eget liv og mit firmas har jeg beslutte mig for at have to blogs. Denne her og så min firmas hjemme side. www.mettekjærsgaard.dk.

Føelsen af ikke at være god nok kender vi hvis alle i større eller mindre grad. Men jeg har ledt efter hvor min føelse kom fra. Og en lørdag formiddag gik det op for mig at føelsen af ikke at være god nok kom fra det at kunne eller nærmer ikke kunne skrive. Den er helt tilbage fra 3. klasse hvor jeg måske ikke var den hurtigste til dansk og en lære der havde 3 prinsesser som altid fik ros. Der fra har jeg bygget en historie op om at hvis jeg ikke kunne skrive var jeg mindre kvik end de andre og det har fuldt mig lige til den lørdag formiddag for en par uger siden. Nu har jeg fået nye værktøjer på en fantastisk god workshop med Julia Lahme ( www.julialahme.com) i tirsdags.

Hun har lært mig at det er fysisk at skrive og alle kan lære det bare man øver sig længe nok. Der er heller ikke mange som kan spille violin første gang de prøver. Fik en masse andre værktøjer som jeg nu skal til at øve mig på ( Glæder mig)

Hvor kommer din føelse af ikke at være god nok fra? ( Det er ok hvis du ikke ved det for det tog mig 25 år at finde frem til hvor min kom fra)

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Indlæg navigation

One thought on “Velkommen igen!

  1. Kære Mette

    Din anden blog er da for lækker. Jeg glæder mig til at følge dig på begge dine blogs.

    Kh
    M

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

