Min første blogindlæg .. velkommen!

Hvis du havde sagt til mig for et år siden at jeg i aften den 13. september 2010 ville oprette en blog havde jeg grinet af dig!

Hvad skulle jeg dog kunne give verden, jeg er ikke særlig god til at skrive og havde i det hele taget så mange forhindringer at jeg ikke kunne set et liv hvor jeg havde noget at give verden.

Men jeg er kloger idag for lige nu sidder jeg uden særlige mange forhindringer og godt i gang med at starte mit eget firma og lever det liv som gør mig lykkelig.

Glæder mig til at fortælle mere om mine forhindringer og glæder mig til at høre om dine.

Håber du lever uden forhindringer og er lykkelig !

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Indlæg navigation

One thought on “Min første blogindlæg .. velkommen!

  1. Kære Mette

    Velkommen til blogland. Og sikke en smuk blog du har fået oprettet – hvilket gør mig opmærksom på, at nu er tiden inde til at jeg får lagt billeder ind på min🙂

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

